رژیم کانادایی یکی از معمول ترین رژیم های غذایی است که مورد توجه افرادی که قصد لاغری سریع دارند

هست.

در این قسمت ما سعی می کنیم موارد مهمی که در این رژیم غذایی باید رعایت شود را ذکر کنیم.

چه غذاهایی باید بخوریم؟

غذاهای مغذی پایه و اساس تغذیه سالم است.

در این رژیم باید از سبزیجات، میوه ها، غلات سبوس دار و پروتئین ها به طور مرتب استفاده شود.

سعی کنید بیشتر از غذاهای پروتینی استفاده کنید.

غذاهای پروتئینی شامل حبوبات، آجیل، دانه ها، ماهی، صدف، تخم مرغ، مرغ، گوشت قرمز بدون چربی، شیر کم

چربی، ماست کم چربی و پنیرها در چربی و سدیم کمتر هستند.

مواد غذایی غیرمجاز در رژیم غذایی کانادایی

  • آدامس های بدون قند
  • میوه ها
  • سیب زمینی
  • قندها
  • پاستا
  • دانه ها و غلات

نقش میوه ها در رژیم غذایی کانادایی

شما باید در روز ۷ وعده سبزیجات و میوه مصرف کنید.

سبزیجاتی با رنگ سبز تیره، زرد و نارنجی روشن دارای مواد مغذی بیشتری هستند.

تا می‌توانید بیشتر از این نوع سبزیجات استفاده کنید.

آیا رژیم کانادایی مفید است؟، رژیم غذایی، رژیم غذایی کانادایی، رژیم غذایی نوین بدون بازگشت صد در صد تضمینی، رژیم کانادایی، صفر تا صد رژیم کانادایی، غذاهای قابل استفاده در رژیم کانادایی، همه چیز راجع به رژیم کانادایی

فعالیت بدنی در رژیم کانادایی

برای پیروی از رژیم کانادایی باید فعالیت بدنی منظم و مستمر داشته باشید.

این یعنی حداقل ۶۰ دقیقه زمان فعالیت بدنی متوسط تا شدید هر یک روز و رفتارهای بی تحرک و همچنین خواب

کافی در برنامه ی خود داشته باشید

ساده‌ ترین فعالیت بدنی هم می توان پیاده‌ روی را نام برد. 

آیا رژیم کانادایی مفید است؟، رژیم غذایی، رژیم غذایی کانادایی، رژیم غذایی نوین بدون بازگشت صد در صد تضمینی، رژیم کانادایی، صفر تا صد رژیم کانادایی، غذاهای قابل استفاده در رژیم کانادایی، همه چیز راجع به رژیم کانادایی

منبع : کارنو

 

بیشتر بخوانید :
آشنایی با فواید تفکیک زباله در خانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید