ایمیل مارکتینگ چیست؟

ایمیل مارکتینگ یک روش بازاریابی می باشد که اطلاعات محصول و خدمات آن را از طریق ایمیل برای مخاطبان فرستاده می شود.

2

ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ چیست؟

ایمیل مارکتینگ یک روش بازاریابی می باشد که اطلاعات محصول و خدمات آن را از طریق ایمیل برای مخاطبان فرستاده می شود.

ایمیل مارکتینگ , تبلیغات اینترنتی , تبلیغات ایمیلی , بازاریابی ایمیلی , تبلیغات شبکه های اجتماعی , گوگل ادز ,

اهداف بازاریابی ایمیلی چیست؟

  • ارتباط بین مشتری و فروشنده افزایش یابد.
  • مخاطبان جدید با ارسال ایمیل افزایش یابد.
  • در کنار ارائه محتوا معرفی دیگر شرکت ها و برندهای خودمان انجام شود.

 

مزایای بازاریابی ایمیلی

  1. می توان بازگشت سرمایه را مشخص کرد.
  2. امروزه به دلیل بهبود کیفیت محتوای تولیدی ، بیشتر کاربران اینترنت ، ایمیل خود را چک می کنند.
  3. با امکان شخصی سازی ایمیل می توان به سادگی اطلاعات دقیق از رفتار کاربران بدست آورد.
  4. با اتوماتیک شدن ایمیل ، کسب و کار ها آسانتر ایمیل ارسال یا دریافت می کنند و همین امر باعث افزایش فروش شده است.
  5. کم هزینه است و سود چشمگیری دارد.

ایمیل مارکتینگ , تبلیغات اینترنتی , تبلیغات ایمیلی , بازاریابی ایمیلی , تبلیغات شبکه های اجتماعی , گوگل ادز ,

راه های موفقیت دربازاریابی ایمیلی چیست؟

  • با طراحی ایمیل ، شکل ظاهری ، قالب ، طرح ، رنگ ، خلاقیت به خرج دهید.

البته خوب است این امکان را به مخاطب خود بدهید که بتواند ایمیل را هم در text و هم در HTML مشاهده کند.زیرا هر دو حالت طرفداران خود را دارد.

  • هدف ایمیل مارکتینگ این است که پیام خود را به مخاطبان خاص خود برساند و افراد هدفگیری شده را به موقعیت فروش تبدیل کند . در این محتوا باید به نیاز و چالش مخاطب بپردازیم.
  • در ایمیلی که برای مشتریان خود ارسال می کنیم باید انگیزه ایجاد کنیم. وقتی مشتری ایمیلی دریافت می کند در ذهن خود می گوید ” این ایمیل چه چیزی برای من دارد”.
  • با توجه به کسب و کار شما ، زمان ارسال ایمیل متفاوت است .بیشتر افراد که در زمینه ایمیل مارکتینگ فعالیت می کنند ، زمان ارسال ایمیل خود را تست می کنند و بر اساس نرخ باز شدن ایمیل ها ، برای زمان ارسال آن تصمیم می گیرند.

ایمیل مارکتینگ , تبلیغات اینترنتی , تبلیغات ایمیلی , بازاریابی ایمیلی , تبلیغات شبکه های اجتماعی , گوگل ادز ,

نقل قول بیل گیتس  درباره محتوا :    “محتوا پادشاه است”

ایمیل مارکتینگ برای هر شرکت از هر صنعتی ، مفید است  و فقط کافی است دو مورد را رعایت کنید :

  1. اسپم را ارسال نکنید ، زیرا به برندیگ شما آسیب می رساند و تاثیر مثبت نخواهد داشت.
  2. بهینه سازی را فراموش نکنید.

 

منبع : گروه تحقیق و توسعه کارنو

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.