ریمارکتینگ

بازاریابی مجدد یا ریمارکتینگ چیست؟بازاریابی مجدد طرحی جذاب می باشد و مکمل مهمی برای کانال بازاریابی می باشد.

0

ریمارکتینگ 

ریمارکتینگ یا بازاریابی  مجدد چیست؟

ریمارکتینگ یا بازاریابی مجدد باعث می شود کسانی که تبلیغتان را دیده اند ، دوباره ببینند.

فرض کنید کاربرانی وارد وب سایت تبلیغاتی شما شده اند و تبلیغاتتان را دیده اند اما بدون اینکه خرید کنند از وب سایت شما خارج شدند .

بازاریابی  مجدد باعث می شود از طریق فرستادن تبلیغ دوباره و یا دعوت به سایت ، با مخاطبان خود ارتباط بر قرار کنید.

بازار یابی مجدد طرحی جذاب می باشد و مکمل مهمی برای کانال بازاریابی می باشد.

شما می توانید برای جذب مخاطبان قبلی خود تخفیف در نظر بگیرید تا انگیزه ای برای آنها شود.

در بین تمام روش های تبلیغاتی که باعث دیده شدن نام برندتان می شود ، بازاریابی مجدد به دلیل هدفگذاری دقیق مخاطبان احتمال سود دهی فراوانی دارد.

ریمارکتینگ , بازاریابی مجدد , تبلیغات اینترنتی , تبلیغات موبایلی , بازاریابی اینترنتی , تبلیغات شبکه های اجتماعی , گوگل ادز ,

مزایای  ریمارکتینگ

  • برقراری ارتباط با کاربران در بهترین زمان ممکن.
  • تولید لیستی از مخاطبان هدف گذاری شده .
  •  دسترسی داشتن به مخاطبان زیاد.
  • قیمت گذاری مناسب
  • ساختن آگهی های آسان
  • داشتن اطلاعات به روز از فعالیت های کمپین خودتان
  • پیدا کردن مخاطبانی که شما را جست و جو می کنند .
  • افزایش فروش.

ریمارکتینگ , بازاریابی مجدد , تبلیغات اینترنتی , تبلیغات موبایلی , بازاریابی اینترنتی , تبلیغات شبکه های اجتماعی , گوگل ادز ,

راه های انجام ریمارکتینگ در گوگل ادز 

1-بازاریابی مجدد استاندارد :

می توانید به مخاطبین گذشته که در حال گردش بین وب سایت و اپلیکیشن هستند تبلیغات نشان دهید.

2- بازاریابی مجدد پویا :

با تبلیغ محصولات یا خدماتی که توسط افراد در وب سایت شما انجام میشود ، ریمارکتینگ را به سطح بالاتری ارتقا دهید.

3-بازاریابی مجدد برای اپلیکیشن های موبایل :

نمایش تبلیغات به افرادی به افرادی که از اپلیکیشن موبایل یا وب سایت شما استفاده می کنند.

ریمارکتینگ ,  بازاریابی مجدد , تبلیغات اینترنتی , تبلیغات موبایلی , بازاریابی اینترنتی , تبلیغات شبکه های اجتماعی , گوگل ادز ,

منبع : گروه تحقیق و توسعه کارنو

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.