تبلیغات موبایلی

24

تبلیغات موبایلی چیست؟

تبلیغات موبایلی همانطور که از اسمش پیداست تبلیغاتی هستند که در صفحه موبایل نمایش داده می شوند.

موبایل مارکتینگ گاهی به صورت متنی یا درون یک برنامه یا اپلیکیشن ، یا تبلیغات کلیکی یا نصبی یا بازی های موبایلی می باشد.

از آنجایی که هر دستگاه بی سیم ، موبایل توسط یک نفر استفاده می شود می توان تبلیغات هدفمند و بابازدهی زیاد داشته باشید.

عوامل موثر در ارتقا کسب و کار با تبلیغات موبایلی چیست؟

محتوای خوب :

 یکی از مهم ترین نکات موبایل مارکتینگ داشتن محتوای جذاب و مناسب می باشد.این محتوا می تواند خوانننده را جذب کند و در تبلیغات موثر واقع شود.

سازگاری با موبایل :

مطمئن شوید که وب سایت ها و اپلیکیشن های شما با موبایل سازگار هستند.

دسته بندی اطلاعات  :

 یکی دیگر از عوامل مهم ، دسته بندی کردن بر اساس سن ، جنس ، مکان و مورد های مشابه آن است که باعث می شوند تبلیغات هدفمند شوند.

توجه به رفتار مصرف کنند :

در تبلیغات موبایلی باید به این موضوع توجه داشته باشید که با کمترین محتوا ، بیشترین تاثیر گذاری را روی کاربران داشته باشید.

انواع تبلیغات موبایلی

  1. تبلیغات ویدیویی Rewarded video Ad
  2. تبلیغات بینابینی interstitial
  3. تبلیغات پیش نمایشی Pre-roll
  4. تبلیغات نمایشی native

روش های پرداخت تبلیغات موبایلی

پرداخت در ازای هر کلیک :

 تبلیغ دهنده به ازای هر کلیک که بر روی تبلیغات زده می شود باید هزینه پرداخت کند.

پرداخت به ازای نمایش :

در این مرحله به ازای تعداد نمایش هزینه پرداخت می شود.

پرداخت به ازای نصب :

 به ازای هر نصب اپلیکیشن باید پرداخت صورت گیرد.

پرداخت به ازای انجام عملیات کاربر :

در این قسمت به ازای عملیات کاربر که یا ثبت نام است یا خرید باید هزینه پرداخت شود.

پرداخت به ازای مشاهده ویدیو :

در صورت مشاهده ویدیو باید هزینه پرداخت شود.

منبع : گروه تحقیق و توسعه کارنو

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.