تبلیغات همسان یا محتوایی Native

اگر معنی کلمه استتار را بدانید می توانید مفهموم تبلیغات همسان را درک کنید ، که هر دو به معنای هماهنگی و همسان شدن با محیط پیرامون می باشد.

7

تبلیغات همسان یا محتوایی Native

تبلیغات همسان چیست؟

تبلیغات همسان یا تبلیغات محتوایی  یا Native نوعی از تبلیغات اینترنی محسوب می شود و  به تبلیغاتی گفته می شود که از لحاظ ظاهری و ساختاری شبیه به سایت میزبان می باشد و برای کاربران سایت مزاحمت دیداری ایجاد نمی کند.

اگر معنی کلمه استتار را بدانید می توانید مفهموم  تبلیغات محتوایی را درک کنید ، که هر دو به معنای هماهنگی و همسان شدن با محیط پیرامون می باشد.

چرا استفاده از تبلیغات محتوایی بیشتر است؟

1-شبکه گسترده ناشران 

هر چه شبکه ناشر بزرگتر باشد موثر بودن تبلیغات native بیشتر است.

2-تکنولوژی

عامل دیگری که به همسان شدن تبلیغات کمک می کند تکنولوژی می باشد . بدون تکنولوژی شما ظاهر همسان خواهید داشت نه محتوای همسان.

3-موثرتر از سایر تبلیغات 

مرتبط بودن محتوای تبلیغ با محتوای با محتوای سایت که در آن قرار دارد باعث می شود نسبت به سایر تبلیغات موثرتر باشد.

4-افزایش مشتری

تحقیقات نشان داده که تبلیغات محتوایی 18 تا 25 درصد  مشتریان بیشتری دریافت می کنند.

تبلیغات همسان تبلیغ همسان تبلیغات محتوایی کارنو کارنو سئو نیتیو تبلیغات اینترنتی native adv

اهداف تبلیغات Native

  • نشان دادن تبلیغات بر اساس رفتار و علایق کاربران
  • برآورده کردن انتظار آگهی دهندگان
  • ایجاد اعتماد و تعامل در بین مخاطبان

انواع تبلیغات Native یا محتوایی

1- محتوای حمایت شده

ویدیو هایی که در صفحات پر بازدید و معروف مشاهده می کنید که کاملا آگاهی بخش هستند ، در حقیقت با هدف تبلیغات ساخته شده اند.

این نوع تبلیغات مناسب برند ها و کسب و کارهای معروف می باشد.

2-محتوای پیشنهاد شده

مطمئنا تا حالا شده در یک وب سایت در گوشه سمت راست یا چپ صفحه لینک هایی گذاسته شود که نظرتان را جلب کند.

این لینک ها همان صفحات تبلیغاتی هستند که به شما پیشنهاد داده می شود.

این نوع تبلیغات کلیک بیشتر ، مشتری بیشتر و هزینه بیشتری دارند .

با افزایش تعداد کلیک ها هزینه تبلیغات نیز زیاد می شود .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.