تبلیغات کلیکی

تبلیغات کلیکی یا PPC یا مخفف کلمه Pay Per Click به معنای پرداخت در ازای کلیک می باشد.

6

تبلیغات کلیکی

تبلیغات کلیکی چیست؟

تبلیغات کلیکی  یا PPC یا مخفف کلمه Pay Per Click به معنای پرداخت در ازای کلیک می باشد.

تبلیغات PPC به تبلیغاتی گفته می شود که هزینه آن بر اساس تعداد کلیک ها محاسبه می شود.

تبلیغات کلیکی , تبلیغات کلیکی همسان , تبلیغات کلیکی ویدیویی , تبلیغات کلیکی پیامی , تبلیغات کلیکی بنری , تبلیغات شبکه های اجتماعی , تبلیغات اینترنتی ,

تفاوت تبلیغات کلیکی با جست و جو گر های معمولی:

موتور های جست و جو اغلب تبلیغات گلیکی را تحت عنوان تبلیغات  حمایتی (sponsored Ads) یا لینک حمایتی ( sponsored Link) قرار می دهند.

مزایای تبلیغات PPC

1-هزینه مناسب :

تبلیغات ppc به تبلیغ کنندگان این امکان را می دهد که با توجه به هزینه خود تبلیغ کنند.

2-پرداخت هزینه بر اساس تعداد کلیک :

تبلیغ کنندگان متناسب با تعداد کلیک هایی که بر روی تبلیغ انجام شده هزینه می پردازند.

3-کنترل عملکرد تبلیغات :

با استفاده از نرخ تبدیل می توانید محاسبه کنید چه مقدار از سرمایه برگشت داشته.

یا می توانید تعیین کنید در تبلیغ شما چه چیزی نمایش داده می شود  و در چه صفحه ای تبلیغات شما گذاشته شود.

4-سرعت تبلیغات :

تبلیغات کلیکی این قابلیت را دارند تا در اولین فرصتی که تبلیغاتتان گذاشته شد برای شما ترافیک جذب کنند.

5-قابلیت تنظیم زمان :

این امکان را به شما می دهد که چه ساعتی از شبانه روز تبلیغات شما گذاشته شود.

6-قابلیت تنظیم موقعیت مکانی : 

این امکان را به شما می دهد تا مشخص کنید تبلیغ شما در چه شهری قابل اجرا می باشد.

تبلیغات کلیکی , تبلیغات کلیکی همسان , تبلیغات کلیکی ویدیویی , تبلیغات کلیکی پیامی , تبلیغات کلیکی بنری , تبلیغات شبکه های اجتماعی , تبلیغات اینترنتی ,

معایب تبلیغات PPC

  1. واقعی نبودن کلیک ها
  2. قابلیت از بین بردن بودجه ی کلیک شرکت رقیب
  3. غیر تضمینی بودن کلیک ها

انواع تبلیغات PPC

 

منبع : گروه تحقیق و توسعه کارنو

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.