تبلیغات نمایشی یا بنری Banner Advertising

تبلیغات بنری یا نمایشی یک بنر تصویری می باشد که معمولا مستطیلی شکل است و در یک صفحه پر بازدید به نمایش در می آید .

11

تبلیغات نمایشی یا بنری Banner Advertising

تبلیغات بنری چیست؟

تبلیغات بنری یا نمایشی نوعی از تبلیغات اینترنتی محسوب می شود که یک بنر تصویری می باشد که معمولا مستطیلی شکل است و در یک صفحه پر بازدید به نمایش در می آید .

با لینک دادن این بنر های تبلیغاتی به صفحه وب سایت تبلیغ کننده باعث می شود بازدید از وب سایت بیشتر شود .

تاریخچه تبلیغات بنری یا نمایشی

اولین بنر تبلیغاتی در سال 1994 در مجله wired تولید شد و محتوای آن “آیا تا به حال بر روی اینجا کلیک کرده اید ؟” بود.

با پیشرفت تبلیغات بنری می توان آن را علاوه بر وب سایت ها در اینستاگرام ، فیسبوک ، توییتر و بسیاری از برنامه های دیگر دید.

انواع تبلیغات انواع تبلیغات اینترنتی انواع تبلیغات بنری تبلیغات بنری تبلیغات کلیکی تبلیغات نمایشی گیف

انواع بنر تبلیغاتی

  1. بنر تبلیغاتی ایستا 

بنر های ایستا به صورت عکس یا پوستر طراحی و چاپ می شوند یا یک تصویر ساده هستند  که به سایت تبلیغ کننده لینک داده می شود.

2.بنر تبلیغاتی متحرک و پویا

بنر های متحرک یا پویا به صورت یک فیلم یا یک گیف در وب سایت ها به نمایش گذاشته می شود. بنر های متحرک در صفحات وب بسیار تاثیر گذار هستند و یک تبلیغ دیجیتال محسوب می شوند.

اهداف تبلیغات بنری

  • انتقال ترافیک به سایت تبلیغ کننده

  • افزایش آگاهی و اطلاعات در مورد برند محصول

  • افزایش تعداد کلیک بر روی تبلیغ

  • جذب مخاطبین بیشتر

مزایای تبلیغات بنری یا نمایشی

  1. به دلیل استفاده از گیف و ویدیو مخاطبان بیشتری جذب می شوند.

  2. می توانید روند تاثیر گذاری تبلیغات را دنبال کنید.

  3. بازدید کاربران از سایت با کلیک کردن زیاد می شود.

معایب تبلیغات بنری

  • استفاده بیش از حد تبلیغات بنری باعث مزاحمت کاربران می شود.

  • بازدید های زیاد به معنای هدفمند بودن آن نیست.

  • به دلیل استفاده از تصاویر متحرک و پویا هزینه این نوع تبلیغات زیاد است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.